Ninn

Publicerat: 2013-07-28 / 17:30:25 | Kategori: Matilda
Ja, jag vet, jag är inte bäst på att uppdatera just nu, men jag har haft rätt fullt upp.
Igår åkte jag med Ninn och hennes familj ut till deras sommarstuga. Där väntade även hennes kusiner med familj, och hennes farmor.
Vi åkte ring efter båten, badade massor, spelade spel och kollade på Pearl Harbor som gick på TV på kvällen. Riktigt kul. 
Vi kom hem idag strax före 4, så då satte jag mig och tittade på EM finalen, Norge-Tyskland. Själv håller jag på Norge men dem har ju misast 2 straffar och gjort 1 offside mål så dem verkar inte ha turen med sig idag...
 
Bilder från idag och igår kanske kommer sen. Ninn har alla bilder för hon fotade med sin kamera. 
 
Bild från när min familj var i Sigtuna här om dagen, riktigt mysigt. Bilden är från min instagram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback