Grönalund

Publicerat: 2013-07-21 / 17:50:31 | Kategori: Matilda
Hej på er! Idag har jag vart på grönalund med min kompis Frida för att hon fyllde år. Vi brukar alltid fira tillsammans, har blivit som en tradition att göra något varje år den 21 juli, haha. Förra året var vi på Gustavsvik, året innan de Furuvik och året innan det Grönalund. 
 Dem kom och hämtade mig runt 10 idag och sen drog vi direkt in till Stockholm. Har faktiskt inte vart på grönan ännu i år, så det var jätteroligt idag! 
 
Provade faktiskt aldrig den nya karusellen Eclipse, men det var för att det var så sjukt lång kö så vi pallade inte, kändes så ovärt, för den åkte bara upp och ner, riktigt fort. Istället körde vi frittfall, insane och dem där ett antal gånger. Mycket bättre om man frågar mig, för jag är en sån som åker allt! 
 
 
Bild från min instagram, ta och följ mig där vettja! Heter matildahildingstam
 
Instagram Klicka på den här bilden så kommer ni till min instagram
 
Jo juste!!! Asso jag vann för första gången i hela mitt liv på chokladhjul! Faktiskt stolt över mig själv måste jag erkänna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback