18/7

Publicerat: 2013-07-18 / 18:22:31 | Kategori: Matilda
Guud, nu har mer än halva juli gått. Tiden går så himla fort! Om 1 månad börjar skolan imorgon. Usch, vill inte ens tänka på skolan nu. Men innan det har jag en fotbollscup till, och en Spanienresa framför mig, så det ska bli roligt! Vi ska till Forward i Örebro i år, taggad till 1000, eftersom vi vann "hemmacupen" Globall cup, så känns det lite extra bra sådär. Och förra året vann vi Dalecarlia cup i Borlänge, så en seger i Forward skulle inte sitta fel, haha. 
Påtal om Spanien, jag ska till Mallorca i år (igen). Vi åker dit varje sommar. Jag tror att det blir 9onde gången jag är på Mallorca, och 11 gången jag är i Spanien. Ett bra land om man frågar mig, inte så långt att åka, men man får ändå (förhoppningsvis) värmen. Perfa! 
Idag drog jag och lirade lite fotboll med några tjejer i laget och en utav våra tränare, nice som vanligt när vi spelar. Efter det följde alla med hem och badade i poolen och umgicks. Mys! 
 
Nu ska jag dra ut och fota lite tror jag, riktigt varmt och skönt här, så man får väll passa på.
 
 
En bild från när min pappas kusin flög med sitt flygplan över farmor och farfars gård på släkträffen i helgen.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback