Forward

Publicerat: 2013-08-01 / 13:25:06 | Kategori: Matilda
Hejsan på er! 
Idag åker jag till Örebro för att spela cup i helgen. Ska bli riktigt kul. Vi åker runt halv 4 härifrån och hämtar upp två andra tjejer i laget, sen tror jag att vi skulle försöka käka på MC Donalds för det skulle bara bli fil och macka ikväll annars, det var det som serverades. 
Jag kommer verkligen inte kunna blogga något nu medan jag är på cup. Kommer inte ha tid, och sen väljer jag att lägga tiden på mina lagkamrater istället för vid datorn/telefonen hela tiden. Men när cupen är slut på lördag/söndag beroende på hur bra det går för oss, så kommer jag kunna blogga igen. 
 
Hoppas att ni får en bra dag och helg. Ha det gött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotade min jordglob lite grann igår, själv tycker jag att det blev rätt coolt
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback