INGEN GRÖNALUND

Publicerat: 2013-07-10 / 18:28:00 | Kategori: Matilda
 
Ja, som ni ser i rubriken så blev det ingen grönalund idag för min del idag. Det var för att det blåste riktigt mycket, och sen regnat mycket också. Riktigt tråkigt, men vi får ta det någon annan dag. 
Jakob som jag skulle åkt med kom hit idag, så vi kollade film typ hela dagen. Twilight filmerna fick det bli. Älskar dem allihopa, synd bara att det inte kommer fler nu.
 
Nu kom mormor och min lotsasmorfar så jag ska nog gå ner till dem andra, kanske läsa lite ur Elsas mode. Riktigt bra bok, tipsar verkilgen er som inte läst böckerna om Elsa att göra det! 
 
 
Jo juste, höll nästan på att glömma. Imorse fick jag ett sms ifrån Emilia då hon ville att jag skulle skriva att hon inte kommer kunna blogga något under tiden hon är i London. Deras internet fungerar inte riktigt som det ska på hotellet, men när hon kommer hem ska ni få se alla bilder hon tagit och få höra om alla coola grejer hon gjort! 
 
KRAM
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback