Ninn

Publicerat: 2013-01-05 / 17:30:49 | Kategori: Matilda
Idag har jag varit med min älskade kompis Ninn. Vi började känna varandra redan på dagis, vi va bästisar. Sen bytte jag skola. Det blev inte att vi träffades längre. Nu när vi båda bytt till kunskap umgås vi hela dagarna i skolan och ibland efter skolan också. Så idag kom hon hit, de va mysigt. Vi kollade på Junior VM finalen i hockey, Sverige - USA. Tyvärr förlorade Sverige med 3-1. Men tvåa i VM är ju inte heller så dåligt. Vi är ändå näst bäst i världen. Det är grymt. Tänk. Lilla Sverige. USA har ju SUPERMÅNGA spelar att välja på vilka dem ska ha med i laget, vi har inte så många att välja på, men ändå är vi grymma. 
 
Ninns blogg heten bbaraan.wordpress.com gå in och kolla där hon skriver om sitt liv i vardagen, som handlar mycket om henne och hennes hyrhäst Legolas. Hon skriver även om skolan och vänner. Gå in och kolla där, jag gillar hennes blogg riktigt mycket! 

Luce
Publicerad: 2013-01-05 / 18:15:17 | Blogg: http://Luces.blogg.se/

mysig blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback