Skype

Publicerat: 2012-09-07 / 19:23:21 | Kategori: Matilda
Chattar just nu med mina kompisar från gamla skolan. Kul att få höra vad som har hänt där nu. Saknar vissa av de lite. Men jag har det ju grymt på kunskapsskolan nu:)
Ska snart käka lite mat. Ska bli gött. I morgon bitti ska jag cykla till korsängen med Selma och Hampus och kolla på fotboll:) Ska bli kul. Heja ESK! Hoppas att de vinner! 
Jo juste. Jag spelade ju match igår ju. Vi vann med 11-0! Helt överlägsna var vi! Jag gjorde ett mål som jag sa att jag skulle:)
Våran match nu på söndag blev inställd för att laget vi skulle möta drog sig ur serien. Lite tråkigt men så är det. Nu ska jag käka, ha en trevlig kväll om jag inte hinner lägga in något mer!
 






Annika
Publicerad: 2012-09-07 / 21:09:07 | Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback