NU ÄR VI TILLBAKA IGEN!

Publicerat: 2012-09-05 / 17:02:00 | Kategori: Emilia & Matilda



HEJ! Gud vad länge sedan det var som vi bloggade här. Vi har ju haft fullt upp och jag ( emilia ) har ju haft en egen blogg som heter www.emiliavilen.blogg.se kolla gärna in den och läs om det inte kommer upp något här:) Under den här tiden har vi hunnit vara i Thailand båda två. Samtidigt! Helt galet för att vi hade inte planerat någonting. Så vi träffades faktiskt där:) Det var super mysigt och roligt! 
 
Nu skriver vi lite om vad vi har gjort sen sist: 
 
Matilda
 

Hej:) 
Jo som vi skrivet var det ju ett tag sedan vi skrev här:( 
Men nu kommer vi igång igen och ska försöka att skriva så mycket vi kan. 
Jag har ju som sagt varit i Thailand och nu bara för 3 veckor sedan så var jag i Spanien på Mallorca:) Det var superkul:) 
På sommarlovet har jag spelat två stycken fotbollscuper, en här i stan i Enköping som jag brukar spela varje år. Där kom vi tvåa:) ganska bra:) Men den dagen fick jag feber så jag fick inte spela:( Juste! Jag har ju hunnit byta lag också, fast jag spelar fortfarande i ESK fast med de som är ett år äldre:)
Sen har jag också spelat en cup uppe i Borlänge. Dalecarlia cup heter den:) Ni kanske har hört om den. Där vann vi iaf hela cupen! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ himla kul!! Lite tråkigt bara att det regnade hela veckan där så att planerna var bara lera.... Men finalen fick vi spela på fin plan, det var tur! Vi vann med 2-1:) 
Sen har jag väll inte gjort så mycket mer, jo jag har varit på grönalund med några tjejer i laget:) 
Varit på lite olika kalas och så, tagit det lugnt och njutit av lovet!
 

 
 
 
 
Emilia
 
Hej! Jag tycker likadant som Matilda, det ska bli superkul att blogga här igen! har bara roliga minnen från bloggen! :D NI var ju bäst på att läsa och kommentera massor! :o. btw jag är 12 år ;)
MYCKET har hänt sen vi startade och slutade på bloggen, jag har fått en kattunge, han heter Kurre ;) I Somras så hyrde jag häst, spelade global cup(vi vann!!) och massor annat kul! På min fritid så spelar jag fotboll, rider underbara Rodney och är med kompisar! :)
Rodney hoppar som en gud och är underbar att rida!
(bilder från Pay & Jump)
 
Mycket har ju som sagt förändrats sen sist, vi har båda börjat på en ny skola, Kunskapsskolan riktigt grym skola med grymma vänner! :D Vi kommer ha superkul med bloggen men endå få lite motgångar!

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback