Inte bloggat

Publicerat: 2012-09-28 / 14:41:51 | Kategori: Emilia
Som ni ser har jag inte alls bloggat typ, har hänt en så sjukt sorlig sak :(
Min hyrhäst Rodney fick kolik i söndags och han gick bort... :(
Jag älskade honom supermycket, älskade att rida på honom!
Vi har många fina minnen! ;) Som när vi hoppade Pay & Jump och rodney skenade iväg
när vi hade ridit klart ;) Eller i somras när jag och Tuva red ut och magic och Rodney fick spel :D
Saknar honom jättemycket och det är svårt att veta hur det ska bli nu med ridningen, får jag en ny hyrhäst?
Jag vill inte ha någon annan ju, jag vill ha Rodney.. :(
 
Han har det nog bra i hästhimlen..
Jag minns honom som en snäll, underbar och fin ponny/häst, älskar att hoppa! :)
Ush.. Saknar honom sååhäär mycket! :(
Han har vart på ridskolan länge och lärt många att rida!
Stolt över min lille Rodney, men han orkade inte riktigt hela vägen.. :(
Vi två har haft kul iaf, den lilla stunden.
Vi saknar dig rodney♥

selma
Publicerad: 2012-09-29 / 16:08:35 | Blogg: http://selmahodziiics.blogg.se

Han var den första jag red.... Stackarn. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback