Hemma från...

Publicerat: 2012-10-21 / 16:42:00 | Kategori: Matilda
... match nu. Nu spelar vi futsal ist för uteserien. Vi spelar DM. Vi vann med 4-3! Det var så grymt roligt att spela. Det här är verkligen något för mig, det går så fort. Det är roligt. Som handboll det är ju superkul! (fast jag kanske inte är så bra...;)) haha;)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och messar med mina kära små vänner<3
Jag hoppas att svaren på frågestunden kommer upp idag också, lite kvar att fixa bara. Tyvärr så gick det inte att göra ett videoinlägg för när vi skulle lägga upp det ville den inte, så nu har vi suttit och skrivit i ett vanligt inlägg ist. Det funkar nog lika bra. Lite roligare att titta på en videoblogg kanske...:(!
Aja vi ses.

Här kommer en bild på mitt fina lag<3
 
 
Det var när vi vann Dalecarlia cup i somras! 
 
 

Selma
Publicerad: 2012-10-21 / 17:39:39 | Blogg: http://selmahodziiics.blogg.se

Sen när spelar du handboll?! :)

linajakobsson
Publicerad: 2012-10-21 / 19:02:47 | Blogg: http://linajakobsson.blogg.se

Vinnarna i helgens blogg är utsedda, klicka in på min blogg för att se om du vann. Var gärna med igen, & tack för att du deltog :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback