Julhandlat

Publicerat: 2012-11-24 / 15:34:00 | Kategori: Matilda
Hej:)
Nu sitter jag hemma hos mig och har varit på stan med Ninn en liten snabbis och handlat lite julklappar till familjen. Det blev inte så mycket, en sak till varje ungefär, mer får det bli sen;)...!
I kväll ska jag och min syster vara ensamma hemma för att mamma och pappa ska åka på föräldrafest för mitt fotbollslag, hoppas det blir roligt. 
Inte så långt kvar till december nu!:o :D
Det är ju advent och första decembber nästa helg!:D
Sen är det jul, min födelsedag och nyår. December är bästa månaden bara! Det är ju det jag alltid sagt;)!!!!!
Nu ska vi kolla lite bilder och så, vi är lite irriterade över att photoshop kostar så himla mycket....!!!! >:( 
Fina Ninn på stan<3!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback