Breaking dawn part 2

Publicerat: 2012-11-18 / 12:02:00 | Kategori: Matilda
Hej:)
Igår var jag och spelade innebandy och gick ut och käkade pizza med laget. Det var superkul. 
Efter det drog jag och kollade på breaking dawn part 2 med några kompisar. Den var asbra. Bara lite ledsen över att det inte kommer koma fler... :( 
Tänker inte säga något som händer bara att den är superbra. Ni måste se den!
Nu ska jag nog kolla lite julklappar på nätet (har inte köpt något ännu...) ops...;)
Senare idag ska jag spela futsalmatch. Ska bli grymt kul. Om vi vinner den här tror jag att vi går till final och kan vinna futsal DM. :DDDDD
Bild på mina fina kompis nikita från igårkväll på bion. Här är en länk till hennes blogg. http://nikkeslife.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback