Zara Larsson

Publicerat: 2012-12-27 / 18:13:55 | Kategori: Matilda
Hej:)
Kollade på mest besökta listan på blogg.se för några dagar sedan och klickade på bloggen som låg högst upp. Kände igen tjejer på headern men kunde inte placera henne. Sen kom jag på att de va ju Zara Larsson som var med i talang och vann allt. Henne hade jag glömt. Dumt tycker jag, för jag kollade upp lite videor på henne på youtube och hon är ju så grymt duktig!!! Jag fattar inte. Asso hon är ju inte vuxen och sjunger super, fattar verkligen inte! Fanns inte så många videor när hon sjunger som inte är ifrån talang, men här kommer två styckern. 
 
 
 
 
Är det bara jag som tycker att hennes röst låter lite som Rihannas ibland? Det tycker jag är bra, för jag ÄLSKAR Rihannas röst och låtar!!!;) 
Ja, länken till hennes blogg behöver jag inte ens skriva för ni som kollar på blogg.se listan ofta har nog redan sett den. Nu håller hon också på att göra en musikvideo, det ska bli kul att se sen när den är klar!:) 
 
Jo juste, tror inte att jag hinner göra inlägg med en liten kortis om alla tjejer i The Kick Back Pack, tar ganska lång tid märkte jag... Men ni som läste inlägget innan har kanske varit inne på deras bloggar redan och kollat runt lite, då vet ni nog ungefär vad dem brukar blogga mycket om osv. Annars borde ni kolla in inlägget. Det ligger under kategorin Matilda och inlägget heter The Kick Back Pack. Där finns en länk till alla tjejers bloggar, gå gärna in och kolla för deras bloggar är grymma!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback