Kommer inte på någon bra rubrik...

Publicerat: 2012-12-06 / 18:42:07 | Kategori: Matilda
Hej allihopa, 
idag i skolan har jag redovisat en folkvisa som man skulle göra om man ville ha ett högre betyg och jobba mer med musik, så det gjorde jag, det var ganska kul, men lite svårt att komma på en folkvisa, det var ju sånt där man höll på med för typ 100 år sedan;)
Sen har jag redovisat ett NO projekt som vi har gjort, det gick ganska bra:) Skulle redovisat engelska också men läraren var inte på skolan idag så det får bli på måndag, men då ahr jag ju mer tid att träna glosor och gå igenom allt jag skrivit och ska säga. Man ska skriva ett blogginlägg på engelska om sig själv, ens familj, hur man bor, vad man gör på fritiden, vad man gillar att göra, vilka kompisar man har ovs... Det var ganska kul:)
Just nu sitter jag och försöker få på TV... Det står att man ska starta om allt men mamma och pappa är inte hemma så jag har ingen aning om hur man gör...;)
Får väll ta någon annan TV då, men det är här det finns skönast soffa. 
Nu ska jag gå och kolla på julkalendern igen;) ciao ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback