Hemma nu

Publicerat: 2012-12-28 / 17:51:00 | Kategori: Matilda
Hej:)
Nu har jag precis kommit hem ifrån en fantastiskt helg med min familj i fjällen. Eller helg kanske de inte riktigt va? Eller vi åkte den 23 december och kom hem idag, den 28 december. Så nästan en vecka. Vi var i lofsdalen där min farmor och farfar har en stuga. Där firade vi jul. Vi har också åkt skidor som va superroligt, jag har bara åkt 1 gång innan när jag va typ 5 år i Sälen. Men det va ju inte så mycket åk då. haha. Jag och min syster Sofia gick i alla fall i skidskola, det var riktigt roligt och vi lärde oss massor. Det var dock bara 1 h i två dagar, så det var inte så lång tid. Men vi tog privatlektion så vi lärde oss säkert mer än dem andra som haded i grupp ändå fast dem hade omkring 2 h;) Hoppas det iaf. 
I morgon fyller jag år, den 29 om någon glömt datum;) Vi ska nog bara vara hemma och fira själva. Sen har jag nog ngt för mina kompisar längre fram efter nyår. På nyår ska vi som alla andra tidigare år fira med våra kära grannar som vi också va i Thailand med i början på det här året. Dem har två barn också så det är roligt. Dock är dem 8 och 10, men det spelar ingen roll, vi brukar spela wii, hålla på med datorn, leka lekar, ut och leka i snön, och massa andra roliga saker;) 
Nu ska jag nog packa upp mina julklappar och fixa lite. 
Ses. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback