30 december

Publicerat: 2012-12-30 / 20:12:27 | Kategori: Matilda
Hej:)
Va min födelsedag igår så jag hade ingen tid eller helt enkelt lust att blogga. 
Fick photoshop elements 11, riktigt kul, sitter här och försöker lära mig hur det fungerar så att jag kan göra lite coola bilder och grejs sen. Dessutom hjälp till bloggen, om jag lär mig riktigt bra kan jag kanske fixa design till bloggen och sånt när vi vill byta. Riktigt nice att kunna tycker jag, slippa ta kontakt för att få en bloggdesign, och 99 av 100 bloggar man går in på som gör bloggdesigner tar betalt, och det är ju inte billigt heller, oftast kring 150-200 kr, och det har man ingen lust att betala om man inte har en stor blogg med supermycket läsare, eller i alla fall inte jag!. 
Sen fick jag en superfin G-star tröja, presentkort på Gina Tricot på 200 kr, en ny fotboll (det behövdes, min ena sköt min syrra och hennes kompisar sönder genom att skjuta upp den i ett träd så att den fastnade, och min andra f50 boll har spruckit i sömmarna för att jag använt den så mycket, så nu fick jag en knallorange ny f50 boll), ett supergulligt förkläde, har komit in i en bakperiod så att jag bakar typ varje helg, så nu fick jag bakformar, Pernilla Wahlgrens bakbok, och förkläde, så nu är jag förberedd tills nästa helg då;) Fick också lite nya kläder, en ny plattång och någon Zlatan bok som jag aldrig sätt förrut av min lillasyster, det var massor med fakta om honom, hans hus, familj, bilar osv. Jag vet nog de mesta, men det är ju tanken som räknas, eller vad säger ni?<3 
Ska försöka ta bild på det jag fick och lägga upp på bloggen, även vissa julklappar. Kanske inte blir i morgon, det är ju ändå nyårsafton. Jag är i alla fall väldigt nöjd med både mina julklappar och födelsedagspresenter, och sen va det ju på sätt och vis en julklapp att få åka skidor en vecka i fjällen, jag som aldrig gjort det förrut på det sättet. 
 
Gott nytt år allihopa!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback