snö?

Publicerat: 2011-10-22 / 19:38:31 | Kategori: Matilda
snö?
Gud vad jag längtar.
Jag vill leka ute direkt, jag är galen i snö typ, elr jag leker hela tiden och bygger snögubbar, snölyktor, kör snöbollskrig och massor mer man kan göra i snön.
Elr jag längtar till vintern, det blir enklare att säga så.
Speciellt till julen och min födelsedag och december och allt.
Det är så bra där, kanske lite stressigt ibland när det blir så mkt med en gång, men det ska väll gå att fixa på nått sätt;)
Längtar inte ni enormt?
Förra vintern var FÖRSTA vintern någonsin som jag längtade tills sommaren och att snön skulle försvinna men åh nu skulle den gärna få komma hit till Enköping tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback