Läxa + lite bilder;)<3

Publicerat: 2011-10-10 / 18:36:46 | Kategori: Matilda
Hejsan, Matilda här igen;)
Har inte så mycket att göra så att jag la upp ett inlägg;)
Hade tänkt att träna Läxan lite! Den här veckan har vi engelska glosor och karttecken för att vi håller på med att orientera ganska mycket på idrotten så att då har vi fått karttecken i läxa;) Vi har inte så mycket läxor och det är skönt men vi kommer att få en till engelska läxa snart! Bra att veta va?;)
Just nu sitter jag och tänker på julen... Jag fyller ju år bara några dagar efter julafton så att det är mysigt;)
Och jag längtar tills all snö, sen att det är jul, nyår, och jag fyller år;) Sen får man ju kolla på julkalendern, jag älskar julkalendern;) Det är grymt att det finns tycker jag, sen finns det ju olika sorters kalendrar också, jag brukar ha chokladkalender men vi får väll se vad det blir i år om det ens bli någon;)
Passade på med en liten bildbomb som jag och Emilia brukar kalla det ibland;) Men alla bilder är gamla och vi lagt upp de förut så att kommentera inte om att ni har sett de förut någon stans;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback