Ingen rubrik:/

Publicerat: 2011-10-01 / 09:32:08 | Kategori: Matilda
Hejsan hoppsan;) Matilda här:)
Jag har inte skrivit så mkt de senaste dagarna men jag har haft annat för mig som har gjort att jag inte haft tid!
Idag är det lördag och 1:a oktober;)
Just nu sitter jag omvirad i en filt för att jag hittade inte min fejkade Onepiece:(
Här i Enköping har det varit ganska varmt de senaste dagarna, faktiskt över 20 grader lite;)
Det har varit skönt;)
Igår var jag med en kompis och vi var på Enavallen (det stället där vi spelar fotboll och tränar) och körde lite fotboll, vi var där en gång på morgonen och en gång på eftermiddagen;)
Det var kul;)
Idag kanske vi ska en snabbis till min pappas kusin/min syssling och hälsa på. De bor bara ca 15 min bort från oss, de bor i Haga kallas det;)
Sen på kvällen ska vi till våra grannar och käka lite middag och bara  ha det gött;)
Vi ses väll;)
P.S. Kom ihåg att frågestunden avslutas idag så att fråga på ordentligt;)
Din bild du lägger efter ett inlägg.

sofie
Publicerad: 2011-10-01 / 12:27:38 | Blogg: http://sofimagito.blogg.se/

bra blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback