buuuh!

Publicerat: 2011-10-29 / 17:05:42 | Kategori: Matilda
BUUH!
Ngn som kanske ska gå bus eller godis, elr?
Jag älskar att gå om jag inte redan sagt det, men jag fattar inte fett många tycker att det är fånigt, ee det det?<3 Jag tycker inte det iaf. Jag hade tänkt att gå i år! Får se vem som hänger med mig och går då, hittar nog ngn?!;)<3
haha.
Men det ee helt gálet, gick förbi Åhléns idag och igår och då ser man en liten pappershylla där halloweensakerna står, och sen resten av affären är typ julsaker!
Längtar ju SUPER MYCKET till julen men ändå, okeej, alla föräldrar vill väll förbereda för att det är mindre än 2 månader kvar men vrf så lite halloween saker? Man längtar ju bara ännu mer när man ser alla julsaker ju, men, men. Då får man väll låta bli att kolla då;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback