Svaaar.. + en liiten sak..

Publicerat: 2011-11-11 / 16:44:18 | Kategori: Emilia

OK, här kommer svaren ;).


Postat av: Tilde [ FOTO ]

Okej, har lagt till er nu:)
Vilket program gör ni deisgner i ?
Hur gamla är ni?

Svar:
Tja ;D. Vi gör inte designer, men redigerar foton ;). Vi är 00:or :d.

Postat av: - Swedish Source Of The PLL

Hejsan

Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

Svar:
Ehm.. Nej ;) Tittar inte på det :s

Postat av: Julia

Vad är era framtidsdrömmar?

Svar:
... Vet inte, typ något bra? ;p

Postat av: valentina

Hur gamla är ni?
Har ni rest någongång tillsammans?
i vilken klass går ni i ?
Har ni några syskon ? Hur många?
Er största rädsla

DÄr fick ni några :)

Svar:
Vi är 00:or, nej, men vi ska ;d. Vi går i 5:an. Ett var ;d. Min största rädsla.. Vet inte? 

Postat av: B Y S I S T E R S

Hur gamla är ni ?

Svar:
00:or



Postat av: sofia

den snyggaste killen ni vet? :)

Svar:
Haha ;D. Vet nt :d♥

Postat av: embla :3

har ni något speciellt fotoprogram ? :)

Svar:
Ganska många ;)


Postat av: Sofie

Antingen eller

1. Cola/Fanta?
2. Landet/City?
3. Gå/Cykla?
4. Villa/Lägenhet?

Svar:
HAHA, matilda gillar INGET ;D men jag gillar väl fanta?.. City, ush, nu är det möörkt ute ;). Cykla, snabbt ska det gå ;d. Villa, bor i villa nu så jaa ;). 

Postat av: Theresa

vilken/vilka av green days låtar är eran favorit/favoriter??

Svar:
Har inga så tydliga favoriter med dom ;).


Postat av: A D E L I N A

Hur gamla är ni?
Är det ibland jobbigt att "dela" på en blogg?
Vilka bloggar läser ni?
5 bästa tv-program?

kram!

Svar:
00:or.. Asså, ja och nej, men oftast rolgit ;). Vi läser allt typ xD men ganska många häst bloggar för mig ;). 5 bästa tv-program.. - Idol (kollar liite ibland) ehm.. Prodjekt runway (hur man nu säger/stavar) och typ top model när man tittar förbi typ ;). 

Postat av: jennifer

Favoritllåt?
Favoritfilm?
Favoritserie?
Bästa minnet från 2011 :)

Svar:
SVÅÅÅRT, ok men jag gillar måånga. Favroitfilm.. Vet nt måånga här med ;D. Vet nt.. OJ, måååånga bra minnen :)

Postat av: Chriis

varför började ni blogga?
Är det lättare att blogga när man e två? :)

Svar:
Varför, för att vi ville göra något skoj ;d typ få andra att veta har VI har det ;). Både ja och nej, men roligt ni får väl mer att läsa? ;p. 

Postat av: Angelica

Min fråga. Vilka är vi? Kort beskrivning.

Svar:
Vi är två tjejer som är fotogalna, fotbollsnördiga bloggare ;).

OK jag svarade mest frågorna bara jag (typ om mig).. Yes.. Imorn träning, NU fredag ;D
BYE


Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]
Publicerad: 2011-11-11 / 17:51:39 | Blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/

bloglovinbyte?

M*
Publicerad: 2011-11-11 / 17:58:04 | Blogg: http://ILROMANISTA.SE

- hehe!

TINA
Publicerad: 2011-11-11 / 19:08:02 | Blogg: http://tinanj.se

sv: följer er nu, nu får ni följa mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback