rolig bild XD

Publicerat: 2011-11-15 / 17:42:31 | Kategori: Matilda
heejsan allihopa:D haft det gött idag?
det har jag iaf. Vi har gjort lite allt möjligt idag, bland annat idrott. Det var riktigt kul.
Har ganska mycket att skriva om men det får vi dela upp, haha, vi får ta några inlägg efter varandra ist orkar inte skriva allt direkt;)
Hade tänkt att ladda upp en rolig bild som jag hittade på google. för att jag har ju en apple dator och då sökte jag på det och fick fram en riktigt rolig bild, eller jag och min kompis diggade den fullt;)
haha gillar den ganska mycket faktiskt:D<3! inte helt tokigt faktiskt, ganska smart om jag får säga vad jag tycker.
Då kan ju ingen kommentera att man inte har en appledator;) och det är ju t.o.m någon som bitit av på kanten av äpplet så som det är på mac datorerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback