breaking dawn part 1

Publicerat: 2011-11-16 / 15:21:48 | Kategori: Matilda
heej.
Som många säker hört så har åldersgränsen på breaking dawn ändrats och jag är superglad! Från först att det skulle vara 11-årsgräns, till att det ändå blev 15 år och sen nu 11 årsgräns. Men nu kan de inte byta. Så jag får se den:D Ska gå med en kompis på fredag och jag längtar sååå...! Den har ju biopremiär idag. Säker fullt typ överallt om man ska gå. Skulle skrivit det igår men orkade inte.. Så nu får de bli nu ist. Jag skriver sen vad jag har gjort idag, orkar inte skriva det nu heller;)
Okeej, det är nog inte superbra för en 5-åring att se, eller bra och bra men ni fattar vad jag menar. Eller det gör iaf ni som har läst boken, sett trailern eller vet iaf vad som händer i den!
Jag längtar iaf tills på fredag. Förutom att jag ska ha utvecklingssamtal då:(<3
Men det går nog bra med tanke på hur bra jag är;)




Rebecca Rehn { F O T O }
Publicerad: 2011-11-17 / 14:21:44 | Blogg: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Den är sjukt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback