breaking dawn part 1

Publicerat: 2011-11-19 / 15:12:21 | Kategori: Matilda
heej.
Igår var jag ju på bio, breaking dawn part 1. Den var bra. Men jag tyckte inte att den handlade om samma saker som i den andra. Det kanske var det som var meningen. Men jag tyckte att det kändes mer som en ny film fast med samma personer i den. Fast jag gillade den iaf.
Om jag skulle få betygsätta den från 0-5 så skulle jag nog ge en 4:a för att det var ganska mycket skillnad från de andra filmerna, och det handlade bara om barnet. Ni som har sett den fattar nog vad jag menar. Men det kanske går över sen och jag gillar det super mycket.
Idag har jag hunnit träna på morgonen och sen har jag vart på stan i några minuter med min syrra och mamma och köpt present till Sofias kompis som ska ha kalas i kväll.
I kväll ska jag på party. Det är hos henne som jag var med på bion igår.
Det ska bli kul.
Just nu chattar jag med en kompis. Ska till henne innan partyt med 3 andra tjejer i klassen och fixa/göra i ordning oss.
Skriver mer sen, när jag har något roligt att skriva om.

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡
Publicerad: 2011-11-19 / 17:17:53 | Blogg: http://FUCKINGPOSERS.SE

Dagens bloggvinnare är utsedd.. Kolla om du vann :)

Moa - Dagens blogg tävling ♡
Publicerad: 2011-11-20 / 14:14:57 | Blogg: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kul att ni är med :) lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback