5 december

Publicerat: 2011-12-05 / 16:23:03 | Kategori: Matilda
5 december är här idag;) haha!
Just nu sitter jag med en kompis och gör typ inge. Fast det ä ju inte så ovant att jag är med någon idag! Tar med henne typ hem VARJE dag;)! har man kul så har man:)
Idag i skolan så blev jag färdig med min grej på slöjden och började på en supersnygg fågelholk! Hoppas verkligen att den blir så snygg som på bilden! Då blir den svår att slå;)
Nu ska Selma skriva lite, hoppas ni haft en grym dag.
//Matilda

Cha, vad gör ni då? haha, nej jag skoja bara, men nu skriver jag som ni säkert förstod! :D
Ni har säkert hört talats om mig i skvaller tidningarna;) Ja, jag är lite känd, haha nej ville bara göra Matilda nöjd, hon ville att jag skulle skriva så! :D aså du äger!! // Selma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback