Sune i Grekland

Publicerat: 2013-01-03 / 17:51:30 | Kategori: Matilda
Ja, nu har jag vart på bio med min kära gamla kompis Frida. Som in säkert fattade såg vi Suner i Grekland. Den som alla snackar om. Jsg tyckte den va riktigt bra och rolig. Men inte lika bra som alla säger att den är. Alla säger att den är grymt bra. Asso i vissa lägen garvar man supermycket, så det är ett bra filmtips om man är på dåligt humör, haha. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Vaknade vid halv 11 ungefär och käkade frukost närmare halv 12. Det blir så nu när det är lov, men det behövs. I vanliga fall går man upp klockan 7, 5 av 7 dagar i veckan. Inte så trevligt om man frågar mig. I sånna lägen önskar jag att jag var morgonpigg, skulle vara så skönt att få känna, jag är inte trött när jag vaknar tidigt. Fast det kan ju också bero på att jag ligger med min telefon till efter 12 varje kväll. Men fast än att jag går och lägger mig vid 10 är jag ju ändå trött. Inte lätt att gilla att sova... Haha! 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback