FIN DAG

Publicerat: 2013-07-18 / 10:39:00 | Kategori: Emilia
 
Idag tror jag att det kommer vara super fint väder!. Kände det när jag gick ut med Kurre, han blir ju så tjatig om man inte går ut med honom i kattkoppel (lite som en hund faktiskt, haha).
Men mamma sa att vi måste cykla till Haga eller Åka till Bresse, det blir ju för varmt annars.
 
Men igår höll jag och Matilda att planera lite smått om designen, vi vill nämligen ha en ny design då vi haft våran länge. Men vi kontaktade duktiga Sofia (sofiarotander.se) som ska göra vår nya design (hon gjorde vår gamla också), dock så han vi inte "planera" så mycket, man kan säga att vi skrattade bort lite tid!
Min nya dator, NYA DATOR *gråter* är inlämnad och vi kanske får tillbaks den om minst två veckor. Det jobbiga med det är att jag har alla bilder på den och jag vill inte föra över bilder på pappas dator som jag har nu, det blir ju fel. Så det kommer inte så mycket bilder från min sida..
 
Men ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback