Nyår

Publicerat: 2013-01-02 / 11:42:18 | Kategori: Matilda
Jaha, nu har vi börjat på ett nytt år. 
Jag slutade det bra och kommer börja 2013 bättre. 
Vi firade med grannarna som alla tidigare år vi bott här i Enköping. 
Här va det faktiskt väldigt fina raketer, stora va dem, de gillar vi;) Vet att det inte är bra för miljön med raketer, men 1 gång varje år kan man väll få skjuta upp några? Det tycker iaf jag. 
Igår va en slö dag här hemma. Jag bakade Chocolate chip cookies, men fy vad det gick dåligt. Degen ramlade sönder hela tiden. Man skulle göra två rullar och sen kära av kakorna ifrån rullarna, men det slutade med att jag fick forma egna kakor, och det va inte så roligt...:/ 
Nu ska jag borsta tänderna och bädda sängen, för Emilia kommer snart, så ska vi försöka lära oss photoshop, gud så svårt det är när man är helt ny. Jag fattade nada! Men om några timmar är vi proffs;) (tror vi iaf)  ;)
 
 

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ
Publicerad: 2013-01-02 / 13:50:21 | Blogg: http://patriciac.blogg.se

Vad gör du idag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback