godmorgon..

Publicerat: 2011-10-30 / 13:59:05 | Kategori: Matilda
.. gott folk;)
I dag har vi ställt om klockan till "vintertid" som jag kallar det.
Vad händer hos er idag? Jag ska nog inte göra så mkt, ska nog dra till biblan en snabbis och sen får vi se vad som händer. Höstlovet börjar ju i morgon ju, så att jag får se om jag ska vara hemma elr vad jag gör. Ska nog vara med massor med kompisar den här veckan;)
Sen vill jag hyra film. Och i morgon ska jag på halloween party hos en tjej i klassen som bara bor 2 gator här ifrån där jag och Emilia bor.
Kollade inte på idol i fredags eftersom att jag var på "rysarkväll" men hörde att Linni åkte ut, vad tyckte ni om det?
Jag tyckte att hon var lite sådär, kanske lite tråkigt att hon fick dra hem men vad tycker ni?
Just nu sitter jag iaf och räknar matte, för att veckan efter lovet kommer vi att ha prov på lite grejer i matteboken som vi har jobbat med, jag kan sakerna riktigt bra, men vill ändå repetera lite!
Vill bara säga också att frågestunden är slut nu.
VI SES!



EMMAS!
Publicerad: 2011-10-30 / 14:17:35 | Blogg: http://eemma.se

sv: okej lagt till er nu :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback