Uppfågel?

Publicerat: 2011-10-13 / 16:26:42 | Kategori: Emilia & Matilda
Haha, hej:D
Just nu är jag och Emilia och vi sitter vid datorn och chattar med några kompisar i vårt fotbollslag;)
Emilia skriker lite här och låter som fågeln i Upp filmen och det betyder väl som att vi flummar liiite ;)?
Det kanske var hon som spelade in de ljuden till fågeln;)
Nej jag tror inte det:D
HAHA, roligt men nu är det Emilia som skriver, för Matilda öppnade dörren till en främling, nej till Sofias kompis ;d.
Nu ska Matilda skriva lite ;)
Haha hej igen;)
I skolan så blir det ganska mycket bråk om fotbollsspelandet med typ vilka lag man ska vara i och nu idag så gjorde Susanne, våran lärare lappar där det stod olika färger och då frågade hon mig, vilka färger på lag vi skulle ha, och då sa jag "Rosa och Lila";)
Så hon gjorde lagen Rosa och Lila och några killar tyckte att det var dåligt med de färgerna och frågade Susanne vrf vi hade de färgerna och då kom jag fram och sa: Drf att jag fick välja;)
Haha men aa;)
Det kanske lät lite konstigt när jag förklarade men då vet ni det iaf;)

Anna
Publicerad: 2011-10-13 / 16:35:53 | Blogg: http://pitebruden.blogg.se/

Vinnarna av dagens blogg är uppe kika in & titta ifall de kanske var just du som vann =)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback