Tuva har åkt hem..

Publicerat: 2011-10-12 / 17:10:00 | Kategori: Matilda
Nu;) Eller vi kör hela meningen en gång istället;) Tuva har åkt hem nu;)<3
Jag följde henne en bit, till skolan och sen cyklade jag hem igen.
Nu ska jag läsa min läxa en av de sista gångerna och sen ska jag gå ut med hunden<3
Jag och Tuva gjorde inte så mycket, vi åt lite sen gjorde vi inget speciellt sådär som man behöver skriva om;)
BTW! Igår vann ju SVERIGE mot Holland!
Holland var ju liksom med i VM- finalen och Sverige kom inte ens med;)
Men det var tur att "Snejder" och "Robben" inte var med för att de var skadade;)
De är ju de bästa spelarna i Holland typ ju;)
Men Kim Källströms frispark var ju den snyggaste av alla ju;)
Lägger upp en vidio med målen i;)
Kim Källströms frispark;)
Och sen här kommer alla målen, även de som Holland gjorde!
Men sverige gjorde en riktigt bra insats och nu kommer vi att se de i EM nästa sommar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback