Svar från Frågestunden

Publicerat: 2011-10-15 / 10:25:47 | Kategori: Emilia & Matilda
Postat av: Ebba (Matildas syssling)
Heey! Jag har en fråga..... Går ni i något? T.e.x fotboll,simmning och ridning/Ebba =)
Svar : Hehe ja, båda går i fotboll och Emilia rider och är medryttare :).

Postat av: Selma
Vill ni vara hemma hos mig eller hos någon av er imorgon? om ni kan alltså! <3
Svar: Sådanna frågor svarar vi inte på men bara så att NI vet ;).

Postat av: nejra
heej!!!! jag har några frågor...
gillar ni kina mat???
favorit färg??
favorit plagg... (kläder)
favorit mat....

det var allt jag undrade..
bye bye<3<3<3<3
Svar: E - osäker om jag äns smakat ;). Favoritfärg.. Vet inte :). Favoritplagg, har många jag gillar :). Min favoritmat är THAIMAT (kyckling & jordnötssås) yummy!.
M -
Nejjag gillar inte kina mat,  har ingen favvofärg, favvoplagg är Gina tricot tshirt och favvomat är nog entrecote


Tack för era frågor :D. Kom ihåg att fråga meer nästa gång ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback