Stallet

Publicerat: 2011-10-11 / 18:00:03 | Kategori: Emilia
Jag har nyss kommit ut från duschen, jag var i stallet och red lite, Legolas gick superfint ner på tygeln men man måste lixom hela tiden jobba ;).. Var trött idag, ingen större nyhet kanske då då.. :d..
Matilda ska jag ringa snart! vi ska försöka vara aktiva så mycket som möjligt ;). Tack för era kommentarer och om ni tittar förbi kan ni gjärna stanna ;)..♥


Matilda trodde att det var riktiga fåglar x).. Lilla du Matilda xd..♥
Men nu ska jag äta sedan kanske chill och bloggande (flummande) med
Matilda ;). Sees

Jasmin
Publicerad: 2011-10-11 / 18:33:41 | Blogg: http://jaasses.webblogg.se/

Hejsan kolla gärna in min blogg, kolla gärna runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske hittar något du gillar med min blogg?

Annars hur mår du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback