Godmorgon!

Publicerat: 2011-10-23 / 13:04:48 | Kategori: Matilda
haha, godmorgon sitter jag här och säger kl 1 mitt på dagen;)
Nej men jag har inte orkat klä mig änu så jag sitter fortfarande i min såkallade fejk onepiece och lyssnar på musik på min dator.
Mamma håller på att baka en morotskaka så att det luktar gött i hela huset, ska nog äta lite senare när jag orkar resa mig upp;)
Har börjat lyssna på julmusik också:D haha, det är ju inte så bra musik då men jag hade lite lust, och då hittade jag Justin Biebers nya låt " mistletoe". Den handlar ju om julen ju. Jag gillar inte Justin Bieber i vanliga fall, men den här var väll helt OK för tillfället;)




FANNY (:
Publicerad: 2011-10-23 / 13:36:55 | Blogg: http://ponnybrudarna.se

hoppas du haft en bra helg?:D Kram<3

MALINPALIN.SE - [fotoblogg]
Publicerad: 2011-10-23 / 13:50:37 | Blogg: http://malinpalin.se

Svar: tack, hade du läst inlägget, hade du vetat vad jag gjorde igår kväll ;-) du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback