Gårdagen + idag

Publicerat: 2011-10-22 / 18:08:57 | Kategori: Matilda
Hejsan;)
Igår var jag på skoldiscot med massor andra från klassen. Det var nästan alla i klassen det saknades bara 5 st av 24 från att hela klassen skulle varit där!
Men det var iaf superkul, det var danstävling, limbotävling, kostymtävling, lottävling och massa mer.
Jag hade inte klätt ut mig och det hade ingen annan i klassen heller;)
Jag och några andra kom på en ny lek ist för sanning eller konka, så kom vi på konka, konka eller konsikvens;)
Vi ville bara göra massa grejer och drf hittade på den leken;)
Jag som inte gillar läsk och nog aldrig gjort det heller drack min första hela läsk burk igår utan att spotta ut;)
Det fanns aabara läsk att köpa och drf gjorde jag det då för att jag var så törstig när vi hade dansat och hållt på så mkt.
Det var såååå äckligt men aa ja, bättre än ingenting.
Men de hade väldigt bra högtalare och bra ljus så att man kunde dansa, men de spelade typ samma låt hela tiden!
De spelade "fest hos mange" typ hela kvällen. Och det var supertråkigt med typ samma låt hela tiden för att aa, störigt helt enkelt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback