Filmsugen - jag

Publicerat: 2011-10-23 / 18:14:54 | Kategori: Matilda
Heejsan, just nu sitter jag i soffan och kollar på film.
Kollade precis klart på den nya barbie-filmen, "Prinsessakademin". Den var väll helt OK.
Nu kollar jag på en film som heter "Cinderella story"
Jag har aldrig sett någon av filmerna förut så jag passar på nu!
Cinderella story är på engelska men med svensk text, men jag tror att den kommer att vara riktigt bra, såhär står det på baksidan av fodralet:
Katie drömmer om att spela in skivor, men hålls tillbaka av sin grymma styvmor och styvsyster. När styvsystern tar åt sig äran för Katies fantastiska sångröst och Luke faller för fel tjej, måste Katie stå upp för sina drömmar innan Luke faller i armarna på hennes elaka styvsyster.

Jag tycker att det låter lite spännande och kul, hoppas att den är så också då;) Vad har ni gjort idag då?
Jag har inte gjort nånting typ, har varit med mamma och handlat mat en liten snabbis men inte mer än så.
I morgon blir det skola igen men som Emilia har nämnt så går vi bara 1 dag den här veckan till 14.50 för att i morgon slutar vi vid 14.50 då, sen på tisdag så har vi vänskapsdag och då slutar hela skolan vid 13.30, onsdag ska vi sluta 13.30 i vanliga fall, förra onsdagen slutade vi vid 14.50 för att vi var och badade så då slutar vi vid d13.30 på torsdag ist och på fredag så slutar vi vid 12.30. Inte lika mkt skola och det är skönt;)
Sen nästa vecka så har vi höstlov och då vet jag inte vad jag hittar på riktigt men då får väll denna veckan bli som en liten start på lovet då!
Din bild du lägger efter ett inlägg.

Sara
Publicerad: 2011-10-23 / 20:48:01 | Blogg: http://aamaziing.blogg.se/

Ha en fin kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback