farmor och farfar

Publicerat: 2011-10-30 / 18:29:20 | Kategori: Matilda
hello alla i världen, just nu sitter jag här vid datorn med min syrra hemma hos farmor och farfar och har nästan precis käkat lite middag;)
Det var något kött med potatisklyftor, och det var SÅÅÅÅÅ himla gott!
Nu ska hon få fixa lite eftersom att hon var så himla snäll mot mig och lät mig att kolla vad jag ville först men tack till alla som kommenterat och lagt till oss på bloglovin, om ni vill att vi ska lägga till er alla så är det bara att kommentera att ni har gjort det så lovar jag att vi också kommer att lägga till er, kul att följa varandra säger jag till er som redan har lagt till oss och så!
TACK:D
Gjort idag då?
Men aa nu ska sofia, som min lilla syrra heter få låna datorn här hemma hos farmor och farfar;)

         


Sofia (Matildas coola syrra)
Publicerad: 2011-10-30 / 18:42:36 | Blogg:

Hej E & M,jag tycker också att maten var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ himla god! jag tycker om att följa eran blogg.Jag tycker om att vara hos farmor och farfar, ses;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback