färdig tränad XD

Publicerat: 2011-10-26 / 20:39:09 | Kategori: Matilda
Haha,  nu har lilla Matilda tränat färdigt för idag och det var riktigt kul med en liten fotbollsträning;)
Vi körde lite "strafftävling" hur man nu ska säga det, då vi var uppdelade i 2 lag och skulle skjuta på en rullande boll som kom, och första laget till 10 vann.
Jag gjorde 4 mål, så aa enligt mig var jag grym;) haha, bra självförtroende kan ju också vara bra att ha ibland ju.
Sen körde vi lite match på slutet i samma lag som vi körde på "strafftävlingen".
Jag var med några tjejer vid namn, haha : Vilda, Jossan (Josefin), Line, Matilda E (snyggigt namn),
Matilda H (jag då) och sist men minst. Smilla. haha:D haha lite kort förklaring bara;).
I matchen vann vi, vi körde sista målet vinner och då gjorde jag en "assist" till "Smilla" som gjorde mål, haha:D Sånt kan ju vara bra att veta ifall ni undrar;)
Idag i skolan var det kul tyckte jag, sista timmen hade vi engelska och vi skulle översätta en enkel saga tillsmamans eller ensam med någon, jag och en tjej som heter Tuva, tog "Guldllock och de tre björnarna".
Kom på en riktigt bra fråga som ni kan ställa till oss under helgen, för att i morgon börjar frågestunden, flest frågot i en kommentar får en länkning i 2 veckor på bloggen.
Vi ses i morgon.

ida
Publicerad: 2011-10-26 / 22:20:23 | Blogg: http://thoursie.blogg.se/

nu händer det inte så mycket ,ska titta på tv, försöka sova :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback